Widgets

AŞK NEDİR Kİ (Müjdat sayar)

type='html'>Merhabalar:
arkadaşlar içimden yazı yazmak geldi kafama esti işte şu yüzden yazıyorum bu yazıyı facebookta orda burda rastlıyorum sizlerde rastlıyorsunuz, yok ben aşka inanmam yok aşk mı oda nedir aşk yalan gibi gibi buna benzer bir çok yazılar sözler görmüşsünüzdür ya ben insanları anlayamıyorum niyemi şöyle bi örnek vereyim
'' sevgilin olunca dünyanın en mutlu insanı oluyorsun seviyorsun biri çıkıp sana aşk yalan dostum dese ona gülüp geçersin aşkın var oldugunu gerçek oldugunu bilirsin ve dersin ki o soru soran kişiye aşık olda gör aşkın varlıgını teslimiyetini dersin'' tabi bu aşkın eline düşüşlüktür. eee sonra ayrılırsın aglarsın ne bilim isyan edersin ve sonra dersin ki sende aşk yalan aşk yok aşk diye birşey yok dersin İŞTE ben bunu anlamıyorum yaa anlamıyorum ya zamanında bende sevdim hemde çok sevdim ondan başkasını gözüm görmüyordu onsuz yapamam edemem düşünceleri sarmıştı benligimi  ve ayrıldık ondan sonra üzüldüm belkide agladım ama hiç bir zaman aşk yalandır dolandır yoktur gibi cümleler sarf etmedim etmemde niye edeyim yaw biri vefasız çıktı diye ALLAHIN biz insanogluna nasip ettigi armagan ettigi o yüce o muharek ''AŞK'' cümlesini ve varlıgını nasıl yok sayarız ben bunu anlamıyorum arkadaş...
sevgilin koynundayken kolundayken aşka inanıyorsun eeee ayrılınca aşk yok bilmem ne yok diyorsun  yalnış aarkadaşlar yalnış bu, Şöyle bir söz vardı  ''pireye kızıpta yorgan yakılmaz unutmaki bir kol aynı yerden iki defa kırılmaz'' heh işte bunun gibi yaw arkadaş biri vefasız çıktı yada kriterlerine uymadı yada aşkı göze alamadı diye ne gerek var kendini yıpratmaya üzmeye ya aşk yalandır demeye BENCE aşk insanlardan daha dogru daha gerçekçi bir duygudur  tabide yaşamasını bildigin sürece  aşkın temiz halini saf halini yakaladıgın sürece aşk çok güzel bişiydir mesela şöyle bir örnek versem kim hayır der ?  Sevdigini almışşın koluna bahçelerde, sahillerde dolaşıyorsun el ele çocuklar gibi mutlusun onunla birlikte baloncudan balon alıyorsun sonra ne bilim çocuklar gibi yagmurda yürüyorsunuz ne bilim aynı bardaktan çay içiyorsunuz yani aşkın en güzel halini yaşıyorsun bu güzel birşey deil mi sizce evet güzel dediginizi duyuyorum  ben aşkı hep çizgi romanlardaki gibi hayal ettim masallardaki gibi hayal ettim saf temiz tertemiz küçüçük masum bir bebek gibi hayal ettim ve ALLAHIMA ŞÜKÜR OLSUN Kİ öyle bir aşka öyle bir sevgiye öyle bir teslimiyete sahibim umarım siz bu yazıda ne demek istedigimi ne anlatmak istedigimi anlamışsınızdır

siz NE KADAR yalanlarsanız yalanlayın aşkı aşk kadar güzel ve gerçek birşey yoktur tabikide tertermiz yaşadıgın sürece o aşkı

hadi iyi geceler sizlere.... arada böyle şeyler yazıcam yaw :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.