Widgets

Bloggerde çeşit çeşit kod yayınlama alanları ( yeni )

type='html'>Merhaba arkadaşlar;
YİNE bir kod topluluğu buldum yine sizlerinde işine yarayacagını düşündüm ve paylaşıyorum, biliyorsunuz ki blggerde kod yayınlamak başlı başına bir dert ve sorundur, kimileri farklı yöntemle yayınlarken kimileride yayınlayamamaktan yakınır işte bu verecegim kodlar tüm DERTLERİ ORTADAN KALDIRIP ATIYOR ve yine css bilginiz varsa bu kodları kendinize göre düzenleyebiliyorsunuz mesela kodu yayınlayacagınız şeyin arka planınıa isterseniz kendi resminizi koyun isterseniz renk isterseniz herhangi bir resim koyun tamamen size kalmış bende gece gece gezinirken buldum mutlaka işine yarayacaktır kodları aldıgım siteye burdan çok teşekkürlerimi sunuyorum emege saygı şarttır şimdi gelelim bunu bloggere nasıl ekleyecegiz, ben kodları kendi dropbox hesabıma aldım ne olur ne olmaz diye belki adam siler felan her neyse ister benim kini kullanın ister o adamın kini tamamen size kalmış

ANLATIM
Aşagıdaki kodlari < /head> kodundan önce ekleyin tabi bunu temanızın şablonundan yapacaksınız. ve sonra aşagıdaki kodları ekleyen oraya


Bu adamın verdigi link


buda benim hostumda olan link


bunu ekliyoruz ilk önce sonra yeni bir konuda kod yayınlamak için

kodu buraya ekleyin



bunları yapmak için OLUŞTUR-HTML KISMINDAN HTML OLANA GELİN VE EKLEYİN DİV CLASS=MD1 OLANI VE SADECE MD1 DEĞİL md2 olarak md3 md4 olarak ta ekleyebilirsiniz aslında çok kod alternatifi var o yüzden bunu aldıgım siteye bakmanızı öneririm


ÖRNEK BAKIŞ

EVET DOSTLAR SİTENİZDE KODLAR BURAYA GELECEK VE BÖYLE GÖRÜNECEK TEK YAPMANIZ GEREKEN YUKARDAKİ KODU < /HEAD> KODUNUN BİR SATIR ÜSTÜNE EKLEMEK VE KOD YAYINİCANIZ ZAMAN HTML BÖLÜMÜNE div clas md 1 yazan yeri
EKLEMENİZ YETERLİ VE MD1 YAZAN YERLERE MD2 3 4 DİYE YAZABİLİRSİNİZ FARKLI ARKA PLANLAR OLUŞACAKTIR KOLAY GELSİN

buyrun



BURAYA TIKLAYIP KOD ARKAPLANLARINA BAKABİLİRSİNİZ



-Adamdan ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM YA HELAL.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.