Widgets

Nostalji Rüzgarı (Misket)

type='html'>Merhaba:
 Arkadaşlar biliyorum uzun süre blogumda yeni makaleler, yeni yazılar paylaşamadım yazamadım daha dogrusu, ne bilim belki vaktim olmadı belki içimden gelmedi ama en büyük sebeb çalışıyor olmam gece geç saatte geliyorum bilgisayarı açıyorum oyun felan oynuyorum internetten dolaşıyorum saat iyice geç oluyor yazıda yazmak içimden gelmiyor herneyse bu gün ki nostalji rüzgarı kategorime çocuklugumuzun vazgeçilmez eglence kaynaklarından biri olan MİSKETTEN bahsedicem.


Ben biliyorum ki zamanında herkezin az ve ya çok misketleri olmuştur yani tabiki benimde vardı hemde bir sürü yani bir sürü derken ekmek poşetini dolduruyordu :) bu arada küçükken iyi misket oynardım yani arkadaşlarım benle oynamaya korkardı çünkü hepsini '' kökerdim- üterdim '' ( kökerdim dememdeki amaç kazanırdım yani, zaten çocuklar arasında kökmek yada ütmek lafı varsa bilinki birşey kazanmıştır diger taraftan ) ve o misketlerin boyutlarıda vardı büyük küçük en büyük boy tabi biz onlara dombi derdik renk renk çeşit çeşit misketlerimiz vardı ve kemik diye adlandırdıklarımızda vardı bunuda eklemiş olayım ama aklıma gelmeyenlerde var.


 Ya okuldan gelirdik arkadaşlarla yemeyimizi yerdik ve hemen ardından çıkardık büyük bir hızla sokaga hemen arkadaşları evden alırdık tabi dışarda olanlarda vardı herneyse hemen toplanır boş bir araziye giderdik hemen başlardık oynamaya ve bir çukur kazardık  ZEHİR - veya KUYU dedigimiz oyunu oynardık 5  6  ve ya 10 kişi halinde çokgüzeldi çocuklugum benim ya valla özlüyorum o günlerimi, tabi okulda teneffüstede oynardık yani fırsattan istifa ederdi hadi hurra okulun bahçesine misket oynamaya misketten sıkılırdık yakalanbaç oynardık saklanbaç felan  ahh ahh  :) misketler beybladeler oyuncu kartları tasolar ve çocuklugumuzun vazgecilmez eglenceleriydiler  ama şimdiki çocuklar internetten kalkmıyor ya o tür duygulardan mahrumlar yani ama ben halen o oyuncaklarımı saklıyorum İlerde ALLAH izin ederse evlenirsem ve bebişlerim olursa onlara vercem anlatıcam herşeyi ''işte yavrularım ben çocukken bunlarla oynadım bunlarla büyüdüm diye anlatırım onlarda bilirlen o zaman babalarının nasıl bir çocukluk geçirdigini yani :) Neyse arkadaşlar bir sonraki Nostalji rüzgarında görüşmek üzere :) :) :) 





0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.