Widgets

Biraz benim yıllarımdan NOSTALJİ rüzğarı.

type='html'>

Merhabalar:
Arkadaşlar size biraz benim çocukluk yıllarımdan şeylerden bahsetcem :)
hepimiz çocuk olmuşuzdur (tabi ben çocuklumu yaşamadım diyenler de vardır :( ) ben 88 dogumlu bir insanım ve ben çocuklugumu güzel bir şekilde yaşadım diyebilirim; her neyse çocuklugumda en çok sevdigim şey saklanbaç oynamak, ve kızların peşinden koşmak ve yaramazlık yapmaktı:) çocuklugum böyle neşeli birazda aksiyonlu geçti ve hatırladıgım kadarıyla 99 lu li yıllarda yani o zamanlar 10 felan yaşındaydım heralde ne bilim, çok taso oynardım HATTA taso çıkan cipsileri arkadaşlarla bakkala gidip en az 10 dakka bakkalcı amca görmeden cipsileri taciz ederdik :) böyle mıncıklardık paketini acaba taso var mı yok mu diye ama cipsileride kırmazdık yani o denli profesyonel olmuştuk, arkadaşlarla her oku çıkısında ve ya okulda oynardık, çıkardık sokaga otururduk bir kaldırım taşına başlardık :) tas mı res mi demeye, arkadaş tas derdi bende res derdim ve havaya fırlatırdık arkası ve ya önü gelirdi ve o belirlerdi hangimizin ilk oynayacagını :) tabi o taso devrinin hileleride vardı ...
yani 88  89 dogumlu olupta bu zevkten mahrum kalanlar boşuna çocuklugumu yaşadım demesin :)
tabi şimdi zamane çocukları bu duyguları yaşamıyor oda ayrı bişiy

☼: Bir tasoyu digerine üst üste bantlardık çift yapardık ki bi vurunca hepsi çevrilsin diye ahh çocukluk işte :) saatlerce oynardık yaw hey gidi günler hey





MİSKET:sıra geldi şimdide miskete diger adıyla bilye diyorlar ama ben misket diyorum çocuklugumun vaazgecilmez anılarından bir taneside buldu ( yalnışlıkla yutmuştum yahu ) tabi oynayanlar bilir kuyu vardı kafan kondik vardı serbest oyun vardı vardıda vardı yani her zaman küçükken cevimde en az 12 tane misket bulunurdu yaw :) o kadar manyaktım ki ekmek almaya giderken bile oynardım :) çocukluk işte he bu arada çok misket kırmışımdır kafa kondikler :) yav eskilere dönmek istiyorum yav zaten o yıllarda AŞKLARDA TEMİZDİ SİNEMALARDA şimdi herşey kirlendi bence temiz bir şey çokkk nadir şekilde var her neyse bu konuya girmeyim (MİSKET)







Başka hatırladım şeyler olursa eklerim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.