Widgets

İçimden geldiği gibi ( Bu bloga mutlaka bakın dostlar )

type='html'>Merhaba;
Sevgili arkadaşlar size bir blog tanıtıcım benimde facebooktan ve blogundan takip ettiğim bir blog ( cümle karmaşası oldu ya  :)   ) bu blog o kadar güzel ki adı üstünde içimden geldigi gibi bu blogun sahibi çok güzel şeyler paylaşıyor hayata dair kadına yaşama her şeye dair yazıları resimleri var blogunda yazmayı seven biridir kendisi ve facebook ta en çok takip ettigim kişilerdendir kendisi özellikler paylaştığı resimlerin hastasıyım diyebilirim mesela ilginç bir şey buldu kendisi hemen blogunda ve facebook hesabında yayınlar bizlere sunar yani benim için tüm takip ettiğim bloglardan önde gelenlerindendir bu sizinde siteye girmenizi bunun yazılarını okumanızı resimlerine bakmanızı şiddetle tavsiye ederim sizde eminim kendinizden bir şey mutlaka bulacaksınız,

Çok eski bir blog yazarıdır kendisi ama eğer bu yazımı okuyorsa garip bir ifade alacaktır yüzünü  :)  çünkü ben uzun süredir takip etmemem rağmen daha kendisinin ne adını ne sanını nede cinsiyetini biliyorum :)  işin garip tarafı da bu benim için  :)  kesin kızacaktır bana var ya öyle hissediyorum şu an:)

İçimden geldi de yazdım yani :)

Bloga gidin bi bakın yani

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.