Widgets

Terminatör 5 filminin çekimleri bilgileri OKU

type='html'>Merhabalar;
Arkadaşlar şimdiki yazımda size TERMİNATÖR 5 filminden bahsedicem
ben çok iyi hatırlıyorum daha birinci sınıfa gidiyordum ve bir gün show tv de (tabi o zamanlar show tv nin logosu böyle sarı gibi birşeydi çicek şeklinde :) neyse )TERMİNATÖR filmini izlemiştim ve daha 6 mı 7 mi yaşlarındaydım o film öyle bir işlemişki bana tüm serilerini en az 1000 kere izlemişimdir ve şu yaşıma geldim vakit buldukça izlerim tekrar tekrar hiçte sıkılmam hayatımda izledigim en güzel filmlerden önde gelenidir terminatör ( tabi çocuklugumda filme fena kaptırıp kendimi terminatörde sanıyordum tabi bu konuya girmeyelim ) bilindigi gibi serileri şu şekildedir...


TERMİNATÖR
  TERMİNATÖR 2
    TERMİNATÖR 3
      TERMİNATÖR 4 dür bu serileri en az 1000 :) kere izlemişimdir

BU GÜN bir internet sitesinde film izlerken gözüme takıldı;
TERMİNATÖR 5 SEYRET full izle şeklindede bir yazısı vardı hemen tıkladım ama film yoktu çünkü daha yapılmamıştı, hemen göögleyi :) açtım TERMİNATÖR 5 yazdım ve bilgiler çıktı çok sevindim yaw vallaha çok sevindim nede olsa çocuklugumun filmi :) ve şimdi size TERMİNATÖR 5 HAKKINDA KISA BİR BİLGİ SUNUCAM;

Terminatör 5


İşte :)

VE FİLMİN TÜM DETAYLARI, OYUNCU KADROSU, ÇEKİLECEGİ MEKAN, ŞEHİR HAKKINDA BİLGİ EDİNMEK İSTİYORSANIZ BURAYA TIKLAYIN...

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.