Widgets

Blogger linklere efekt verme

type='html'>Merhaba;
Arkadaşlar prototürk.com da gördüğüm bir güzel kodu sizinle yine yine paylaşıcam:)
Arkadaşlar bu kod şu işe yarar benim blogumdaki linklerin üzerine gelindiğinde sanki lamba gibi yavastan yavaştan rengi siyaha dönüyor yani bir nevi, link efekti de diyebiliriz bunu blogunuza uygulamak için

Tema şablonunuza gidin ve şablonları genişlet işaretine tıklayın sonrada şu kodu bulun zaten buldugunuzda hemen üzerinde css kodları eklidir işte ordan bir tık aşagısına şu verdigim kodları ekleyin yada orda çalışmazsa blogunuza widget ekleyip oraya yapıştırın ben öyle yaptım çünkü b: skin kodunun üzerine yapıştırmadım ama siz deneyin olacaktır mutlaka olmazsa burdan yazın elimden geldigince yardımcı olurum.

]]-b: skin yada
  b: skin diye aratın.

a {
color: red;
/* Efekt */
-webkit-transition: all 0.9s linear;
-moz-transition: all 0.9s linear;
-o-transition: all 0.9s linear;
-ms-transition: all 0.9s linear;
transition: all 0.9s linear;
}
a:hover {
color: #000;
}​

he unuttum pardon all 0.9s yazan yerdeki 9 zu silip 5 ve ya istediginiz rakam yazabilirsiniz size kalmış.
ilk color: red olan göründügü link rengi en alttaki olanda üzerine gelince çıkacak renk kodu işte bu kadar

önizleme benim blogumdadır dostlar...

şu tanertuncer adlı kişi paylaşmıştı.
kaynak: prototürk.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.