Widgets

Edepten adaptan yoksun kızlar ( oku )

type='html'>Merhaba;
Bu gün çok sinirliyim ama gerçekten sinirliyim artık şu tür kızlardan bıktım nereye baksam o tür salaklardan var özenti pislikler, sokağa çıkıyorum onlardan var işe gidiyorum onlardan var internete giriyorum onlardan var, yakında tuvalete gidince o tür kızlardanda olursa hiç şaşırmam yani ::( bu tür kızları görünce var ya kan beynime aniden sıçrıyor ya, deli oluyorum bir gün birinin azını burnunu kırıcam hemde kız mız demeden dagıtıcam yani o derece sinir ve gıcık oluyorum..

Bahsettigim kızlar, daha dogrusu kendine kız sıfatını takan dangalak dişiler, sizde rastlamışsınızdır, facebookta, sokakta, vb yerlerle.
Öncelikle sosyal paylaşım sitelerinden söz edicemi ve şu durum canımı fena sıkıyor, sana ne be kardeşim diyeceksiniz bana ama, ben deli oluyorum arkadaş ya
alın size bir örnek:
Canlı bir örnek şimdi bu dudak hareketi ne oluyor, ben kaşarım edebim arım grurum yok gelin bana kayın yada öpün demek mi ? yada şumu demek ben her fotograflarda hep böyle çıkarım ki herkez bana kaysın öpsün diye? mi acaba ya kusura bakmayında agır cümleler sarf ettim ama budur yani bence o anlamı taşıyor nedir ya hiç mi terbiye almadı bunlar hiç mi namus denen yada onur grur haysiyet denen degerleri tanımadılar, nedir bu yani ya varya artık insanlık olarak dinden edepten ardan namustan sereften o kadar uzaklaştık ki toprak bile kabul etmeyecek bile.
Bu tür kızlar şöyledir çok iyi bilirim. sevgiyi yaparlar yaptıkları sevgilide puştun biridir o kızı sadece yemek için çıkar, aslında kız bunu biliyo, o yüzden çıkıyor öpüp koklaş sonrada aşkım de ulan aşk mudur be ? ?? sorarım size bumudur aşk iki dudagın birbirine şerefsizce degmesimidir ki aşk yada sokakta bagda bahçede namahrem yerlerine elletmek ve bundan hoşnut duymak mıdır. İşte zamane veletlerinin zamane kızlarının aşk anlayısı budur ( dogru olan kişiler üstüne alınmasın lütfen )
Geçen gün yine facebookta dolaşıyorum, ben facebooka günde bir veya iki kez girerim 5 dakka bakar çıkarım herneyse, bana bir msj geldi yine bu tür kızlardan;
Merhaba diye bir mesaj, ben merhaba dedim istemeyerek herneyse oda takılalım mı dedi ben de pardon nasıl takılalım mı yani dedim , oda yani tanışalım koklaşalım dedi bende gerek var mı dedim, bence çhokkk çhokk gerek var dedi aynen bu üslüpla peki napcaz dedim oda tanısırız sonra gezeriz tozarız sevgililerin yaptıklarını yaparız felan dedi. Ve sonra ben çıgırdan çıktım açtım azımı yumdum gözümü ve daha bu lise ögrencisi 17 16 yaşlarında var yani artık toplum toplumluktan çıktı top oldu ya artık ne eski müslümanlık degerimiz var nede o degerlere sahip çıkabiliyoruz ALLAH BU VE BUNUN GİBİLERE TEZ ZAMANDA YARDIM ETSİN HALLERİNE ÜZÜLÜYORUM YEMİNLE. bİ özentilik almış kendi başına düttürü dünya yürüyüp gidiyor, ya bu düzen bu haldeyken evlenilmez ya dünyaya çocuk getirilmez lanet olsun ya lanet olsun böyle insanlara kendine böyle insan diyenlere

OH BE RAHATLADIM OH..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.