Widgets

Bir Terkediş Götürebilirdi Beni Kaybolduğum Yere

type='html'>
‎-Bir Terkediş Götürebilirdi Beni Kaybolduğum Yere-


bir terkediş götürebilirdi beni kaybolduğum yere 
sen telaşla aranırken yol işaretlerini cebinde 
adamın gözlerini oyuyordun kör cesaretinle 
vurulurken geleceğim susturduğun sözlerinle 
sokağımın adını temizliyordum okursun diye 
sonra 
ötelerdeki bulutlar 
yağmamış yağmurlar 
bir şemsiye kavgası falan 

böyle bir şüphe doğurabilirdi bana bebeğimi 
sen serumlarla ıslatırken küllerini 
"iyi" siz bırakıyordum nehire gecelerimi 
unuttuğun bir hatıra hatırlaması gibiydi sevilişim 
hafızanın gediğine giriyordum bulunma ihtimalim için 
sonra 
gereksiz sınamalar 
bilindik sığınmalar 
bir kayıp ilanı falan 

ıslatmasaydı yalnızlığımız bizi bu kadar 
yunulmazdı kanatlarımız barut kokusundan 
yine de vurulurduk 
kurtulduğumuz halde bütün vurulmalardan 
sonra 
kan 
can 
bir umut duası falan 

bir terkediş götürebilirdi beni kaybolduğum yere 
şimdi 
şiddeti dinmiş bir fırtına sonrası 
aşk evinde 

bir terkediş götürebilirdi beni kaybolduğum yere 
şimdi 
hüzün bir yol hatırası 
günlüğümüzde 


| Murat KAYALI |

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.