Widgets

Bir zamanlar esnek tahta kalemler vardı...

type='html'>Hatırladıgım kadarıyla ben o zamanlar 3'üncü sınıfa gidiyordum, ve ben okul hayatım boyunca tahta kalem kullanamadım yani tahta kalem kullanma özürlüyüm yani işin açıkcası tahta kalem kullanacaksan açacağın yanında olacak kalemliğinde olacak, tam açarken kırılıcak o kömürü içinde kalcak, açınca bir süre sonra o sivri ucu körelmeye başlicak felan amann dedim uğraşamam o yüzden hep 0.7 uçlu kalem kullandım tabi bi aralar 0,9 uç bile kullandım yazması biraz zor ama kullanması gerçekten güzel, ama şimdi 0.9 uçlu kalem var mı hiç bilgim yok herneyse bir gün 0.7 ucum bitmişti bende kırtasiyeye gittim okul  çıkışı 0.7 uç aldım ama bi tanede yeşil tahta kalem gördüm, görünüşü farklıydı digerlerinden, aslında çok farklı degildi ama :) herneyse alayım dedim aldım satıcı adam o plastik kalem dedi bende nasıl yani abi dedim adam kalemi ortadan ikiye çevirdi ama kalem kırılması kaleme dügüm felan attı içimden vay anasını dedim ve hemen aldım kalemi
KALEMİN YAPISI:
Dış yüzeyi bir plastikimsi birşey yani yere atınca kırılmıyor ve tok bir sesde çıkarmıyor yere düşünce
kalemi açarken normal tahta kalemi açmanın verdiği hazdan daha güzeldir o plastik kalemi açmak çünkü sanki açacakta yag gibi  kaıyıyor açtıkça açası geliyor insanın :)
içindeki kömürüde normal tahta kalem kömüründen  farklı yani biraz daha yumuşak işte o yüzden daha rahat bir yazma saglıyordu acaba bu kalemlerden halen bulunur mu ? :)


0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.