Widgets

Pokemon Nostaljisi

type='html'>Çocukluğumun unutulmaz çizgi filmlerindendir. ÇOK severdim ya tabi ben o zamanlar 3'üncü sınıfa gidiyordum 9 yaşında felandım hiç kaçırmadan izlerdim onların maceralarını adlarını unuttum ama pokemonların düşmanı vardı bir erkek ve bir kadın birde kötü bir kedileri vardı, pokemonların peşindeydi, amansız bir şavaş vardı aralarında bu çocukların ellerinde yuvarlak bir top vardı o topların içindeki hayvansı kahramanlar vardır örnegin: seni şeçtim pikacu diyip elindeki topu fırlatınca pikaçu o toptan çıkardı ve onunda özelliği elektrik vermesiydi düşmanlarına ve yine hatırladıgım kadarıyla pikacu, eş, Charmander, balbasur, sıkortıl ve daha çok vardı ama unuttum ama en sevdigim onix'ti kaya yılanıydı yani şimdiki nesiller bu tür duygulardan malesef eksik kaldılar, ama ben çocuklugumu doyasıya yaşadım ya :)

tabi tasolarınıda unutmayalım :)













0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.