Widgets

Şok oldum artık çekirdeğin içinide satıyorlar seri üretime hemen geçilsin hemen :)

type='html'>Şok oldum artık çekirdeğin içini de satıyorlar ne güzel keşke ünlü markalarda aynısını yapsa, belki vardır da ben bilmiyorum gerçekten var mı.

Bu gün annemler bir yere gitmişti bir seyyar satıcıdan soyulmuş çekirdeki içi almışlar bende işten şimdi geldim ve paketi bilgisayar masamda görünce öyle şaşırdım ki anlatamam vede çocuk gibi çok sevindim yahu ne yalan söyleyim. ben çekirdeği fazla seven bir insan değilim ama içini çok severim.
Bazı zamanlar çekirdek aldığımızda yerken azımda kırarım çekirdegi, ve dilimle ağzımda biriktirir öyle yerim tabi buda ayrı bir manyaklık :) yani uzun lafın kısası bu paketten haberiniz var mı ve daha çok üretilmesini istiyorum bu yazıyı sizde kendi facebookunuzda google + hesabınızda paylaşın belki bu işlerle uğraşan birine denk gelirde seri üretim yaparlar buyrun paketin resmi dayanamadım ölümsüzleştirdim.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.