Widgets

Sweat Set Ter Düzenleyici (okununuz)

type='html'>
Sweat Set Ter Düzenleyici

SAYIN DR İLHAN AKASLANIN AÇIKLAMASI: losyonu ilk imal ettiğmiz günden beri haftada 5-6-7 günde bir kez aklıma geldiği zaman gece yatmadan önce koltuk altlarıma kullanırdım. Bende eskiden de bir terleme olmazdı ama hafif kilodan akşama doğru kendimi temiz hissetmezdim. Kullanmaya başladığım 3 yıldan beri bu na-hoş duyguyu hisstmiyordum. Son birkaç haftadan beri sabahlarıkullanmaya başladım. Hiç bir sorun yok.. Bu kişisel deneyimden yola çıkarak çalıştığım hastanenin bir hemşiresi orta derecede el terlemeleri çin kullanırken ana ilettim oda sabahları kullanmaya başladı sonuç yine aynı yine kuru. Dikkati çekmek isterim bir müddet gece uygulama sonrası kurumalar başlayınca saba uygulamaya dönebiliyoruz. Bilmsel uygulamalar gece yatmadan kullanın der ama ben kişisel uygulamada bir farkı göremedim. Yine kupkuruyum tertemizim.Keşfettiğim bu uygulamayı payşalmak istedim.. 

>> Op.Dr.İlhan Akaslan
(Evet arkadaşlar sizinde fazla aşırı terlemeleriniz varsa ve bu sizi rahatsız ediyorsa ki;eminim ediyodur çünkü normalin üstünde terlemek sizde özgüven eksikligi yaratır panige sokak günlük hayatınızı olumsuz yönde etkiler...
>>Piyasada buna benzer ter kurutucu,ter önleyici vb vb. gibi bir çok çok ilaçlar mevcut ama şunu belirtme isterim ki bu sprey gercekten işe yarıyor.kendimden bahsetmek istiyorum sizinle paylaşıcam arkadaşlar normalde ben doguştan beridir çok sinirli bir insanım tabikide bu kötü birşey hayatınızı olumsuz yönde hemde fena şekilde etkileyebiliyor,insanları kırabiliyosunuz gibi gibi etkileri vardır sinirim ,işte bende sinirlendigimde terliyodum internetten baya bir araştırma sonucunda OP.DR.İLHAN AKASLAN ABİME rastladım kendisiyle telefonda görüştük ve beni hastanesine davet etti oturduk çay içtik konuştuk felan bana sweetset diye bir sprey önerdi,ama ÖNERMEDEN ÖNCE bu ter olayını bana en ince ayrıntısına kadar anlattı bu ter olayından kurtulmanın 2-3 yöntemi oldugunu söyledi...

 Bunlar aşagıdakilerdir
1:|sweetset: ter kurutucu
2:|botoks yönetemi
3:|klipse ets ameliyatı:


3:| yöntem:arkadaşlar ameliyat diyince biraz tırsmış olabilirsiniz;haklısınızda ama o bildiginiz ameliyatlardan degildir sadece adı ameliyattır,
sadece küçük bir operasyonlar ter bezlerinizin kontrolünü saglıyor (BEN LAFI UZATMADAN)size OP.DR.İLHAN AKASLAN BEYİN SİTESİNİN ADRESİNİ VEREYİM BUYRUN www.terliyorum.com





KENDİSİ BANA BİR ÇOK KONUDA YARDIMCI OLMUŞ, ÇOK İYİ NİYETLİ BİRİSİDİR DİGER DOKTORLAR GİBİ AMAN PARASINI ALAYIMDA İSTER TERİ DÜZELSİN İSTER DÜZELMESİN diyen bir kişi gibi degildir size her konuda sonuna kadar bir abi gibi yardımcı olan ve asla kar açacını ortaya koyarak size yardımla yaklaşan biri degildir bilginize...

isterseniz telefon numarasını da verebilirim:0532 343 99 89 Arayın konusun hangi konuda sıkıntınız varsa anlatın eminim ki hiç sıkılmadan rahatsızlıgınızı dinlicektir...
 çözüm bulmaya çalışıcaktır ve piyasada o kadar doktor varken ki;çogunu tanıdım.. HİÇ BİRİ BİR ABİ GİBİ DEGİLDİ. VE İLHAN AKASLAN BU KONUDA BİR PROFESYONELDİR GÜVENİN BANA ..
...
HOŞÇAKALIN UMARIM YARDIMCI OLMUŞUMDUR SİZE..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.