Widgets

Blogger widgetlerine scrollbar(kayan çubuk) ekle

type='html'>Merhabalar;Arkadaşlar bu yazımda sizlere çok güzel bir ip ucundan bahsetcem ama sizinde çok hoşuna gidicektir eminim ki bu ip ucu deilde aslında size bir fikirdir mesela blogger kullanıyoruz sonra bir widget ekliyor mesela bu widgetin adıda etiketler olsun diyelim ve siz baya bir etiket eklediniz ve sayfanız aşagıya dogru uzamış oluyor dimi yani ne kadar çok yeni etiket eklerseniz blog sayfanız o kadar aşagı uzayacaktır, tabi bu da kötü bir görünüm işte, sizin imdadınıza küçük bir kod parçacıgı yetişiyor hemen örnege gecelim...



benim blogumun yukarısında ve aşagısında gördügünüz gibi etiketler ve son yazılar bölümümde bir çubuk ekli ve o çubuklar sayfamın aşagı inmesini engelliyor sizcede güzel bir görüntü deil mi şimdi sizinle scrollbar eklicez ben örnegimi vereyim


Arkadaşlar bu benim blogumun son yazılar eklentisi ve buna uygulicaz :) ben bunu yapmadan önce en fazla 5 tane son yazı gösterebiliyordum daha fazlasını gösterdigim zaman sayfam yani blogum aşagı dogru uzuyordu, şimdi ise sabit kalıyor bana sadece mause ile çucugu çekmek kalıyor yukardaki örnek son yazılar eklentisidir şimdi buna eklicez... ekliyorum dikkatli bakınız :)








evet ekledik ve gördügünüz gibi artık cubuklu bir widget oldu, sadece widgetimizi eklicemiz zaman yani bu cubugu koymak istiyorsak eger şöyle yapmalıyız YÖNETİM PANELİ-WİDGET EKLE-HTML WİDGETİ VARDIR ZATEN ORDA BİLİYOSUNUZ yada daha önce eklediginiz bir widgete bu cubugu eklemek istiyorsanız yine aynı işlem... LÜTFEN AŞAGI BAKINIZ..



YANİ BURAYA İÇERİGİNİZ BE YA KODLARINIZ GELİCEK BU KADAR İŞTE



yapmanız gereken şey uzun lafın çok kısası nereye çubuk koymak istiyorsanız o kodun başına bunları eklemeniz gerek

Önemli Not:bu verdigim kodlar sadece sagdan aşagı dogru gitmektedir ama siz illaki aşagıdanda olsun hem aşagıdan cubugu cekip hemde yukardan asagı cekip eklemek istiyorum derseniz oda budur aynı işlem yani yukardaki verdigim kodu deilde şu kodu ekliceksiniz;


işte budur bunu ekleyebilirsiniz, ve kodunuzu bu araya yazın

he unutmadan o 100px yazan yerleride yani uzunluk genişlikleride kendinize göre düzenleyim yeterli ve son yazılar eklentisini almak içinse kodu kopyalayın ama orda benim blogumun adı yerine kendi blog adınızı yazın işte bu kadar insallah anlatabilmişimdir anlamadıgınız bir yer olursa burdan yazın elimden geldigince yardımcı olurum ARAM KODLARLA O KADAR HAŞİR NEŞİR OLMASADA ;)


yani baya uzattımın farkındayım sadece yukardan aşagı aşagıdan saga sola cubuk olması için gereken kod bu..

KODLARINIZ İÇERİKLERİNİZİ BURAYA
sadece yukardan aşagı olması içinde bu

KODLARINIZ İÇERİKLERİNİZ BURAYA

--DETAYLI OLSUN DİYE BU KADAR UZUN ANLATTIM KISA KISA ANLATIM GEÇMEYİ SEVMİYORUMDA,TAKILDINIZ YER OLURSA BURDAN SORABİLİRSİNİZ..bence siz çok iyi anladınız :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.