Widgets

Css ile Site İskeleti Hazırlamak

type='html'>
Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere ( yani css ögrenmeye çalışan arkadaşlara yardımcı olucak bomba gibi bir kaynak sunacagım malum bende yeni yeni css ögrenmeye çalışan biriyim internette araştırma yaparken bununla ilgili süper emek dolu bir çalışma gördüm ve herkezin yararlanması için paylaşıyorum aslında paylaşıyorum derken yalnış anlasılmasın benim çalışmam değil internette gezinirken PROTOTÜRK adlı siteden buldum ve ben sonuna kadar izledim orda videoki iskeleti benim gibi acemi bile yaptı yani sizinde zorlanmicanızdan eminim çünkü anlatan o kadar ayrıntılı detaylara girmiş ki bu css yi hiç tanımayan biri bile hemen site iskeleti oluşturabilir...

-hemen videoyu ekleyim ben
-Ahanda video




YAZARIN AÇIKLAMASI:Merhaba arkadaşlar, Temel CSS Derslerini öğrendikten sonra iyi kavramanız gereken bir olayda, tasarımın iskeletini çıkarıp HTML düzenini sağlayabilmenizdir.. Bunun içinde sizlere 17 dakikalık kısa ve açıklayıcı bir video hazırladım.. Basit olarak hazırladığım bir photoshop iskeletini sizlerle HTML-CSS haline dönüştürdük.. Yararlı olması dileğiyle.. 

Kaynak: Prototurk.com emeklerinize saglık ( tıklayınız )

☼ |  Benim videodan izledigim kadarıyla yaptıgım site iskeleti

BURADAN indirebilirsiniz
üzerinde kendiniz de degişiklik yapabilirsiniz

( BU GÜZEL VİDEO VE EMEK İÇİN VİDEO VE EMEK SAHİBİNE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM)


0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.