Widgets

Blogger abone ol eklentisi

type='html'>

merhabalar arkadaşlar bu yazımda sizlere kendi tasarladıgım blogger abone ol eklentisi vericem aslında kendim tasarladım demekten ziyade bir sitede gördüm onu aldım düzenledim bu hale geldi sizde bloggerinize ve ya sitenize ekleyebilirsiniz bloggere eklemek için bir adet widget ekmeniz yeterli :)
tabi sizde bunu düzenleyebilirsiniz mesela aynı tür arka plan resmi yapabilirsiniz abone ol email gir gibi yerlerini aynı yaparsanız daha iyi olur yani konum olarak malum arka plana göre düzenlendi :)

buyrun kodları:
( arka plan resmini degiştirme için  şu ''http://dl.dropbox.com/u/53406672/blogger/aboneol.png'' linkini degiştirin sizler için PSD dosyasınıda veriyorum onuda BURDAN indirebilirsiniz :)
tabi unutmadan kodların içinde ''Muujdatsayar'' OLAN isimleri kendi feedburneriniz ile degiştirmeyi unutmayın..
( yazım yalnışları varsa AFFOLA )



























0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.