Widgets

Euro Truck Simulator 2 Serial Probleminin Çözümü

type='html'>Merhaba;
Arkadaşlar Nette gezerken sevgili SİNAN YORULMAZ'IN SİTESİNE BİR GÖZ ATAYIM DEDİM bende bir kaç  hafta önce blogumda EURO TRUCK SİMULATOR 2'NİN seriallerini, para hilesini ve level yani seviye hilesini paylaşmıştım şimdi ise bazı arkadaşlarda yani çoğunda serial girdikten bir süre sonra tekrar serial isteme soruınu varmış sevgili sinan sayesinde bunuda ögrenmiş oldum-olduk.

Şimdi sevgili sinanın o degerli yazısını paylaşıyorum. EĞER İSTERSE KALDIRABİLİRİM BURDAN SELAMLAR KENDİSİNE.
Bir çok ziyaretçimin yorumlarda yoğun olarak şikayet ettiği sorun olan Euro Truck Simulator 2‘de serial isteme sorununa artık kesin çözüm buldum diyebilirim. En azından bir kaç farklı arkadaşımda denedim ve sorunsuz şekilde oyunu oynayabiliyoruz. Serial isteme sorununu daha iyi anlatabilmek adına bir video kaydı yaptım ve yazı sonuna ekledim. Yinede takıldığınız veya anlamadığınız noktalarda yazı altına yorum atarak bana bildirirseniz, yardımcı olmaya çalışırım. İyi oyunlar.



ORJİNAL KAYNAK SİNAN YORULMAZ



NOT: Arkadaşlar bir yorum geldi ne kadar doğru bilmiyorum arkadaşın birisi şunu yazmış
bunuda yazıya ekliyorum


Arkdşlar Sorunu tamamıyla çözeceksiniz Şu adımları izliyelim lütfen.. ''Belgelerim/Euro Truck Simulator 2/Confing.cfg Dosyasını Not defteri ile açın Ardından F3 basarak uset g_sns Yazarak Ordaki Sayıları Şu Sayılarla degiştirin "78DA73F6F30B09F6738D30F10970740D08B5F0300E0E330AF6B23007005E220707" Sorun Çözülecektir SaygıLar LntLyPrns..
Yanıtla

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.